Tuesday, April 6, 2010



Tänase päeva moto - don't be a bitch, bitch .



Mu kahele sõbrannale / klassiõele seostub sõnaga šokolaad, esimese asjana mina - how sweet is that ? Poleks arvanudki ,et mul on nii hea maine on .. magus ja puha !


Kuigi hommikul voodist ülessaamine oli ilmselt üks mu elu suurimaid katsumusi ,sain ma selle üüratu pingutusega hakkama ja siin ma nüüd istun , järjekordne argipäev selja taga.

Ei saaks öelda, et see midagi märkimisväärselt paremat oli kui esmaspäev, aga mingi mikroskoopilise positiivse külje ma suudan sellest leida.

Füüsikas tegime - peenet sõnavara kasutades - laborataarset tööd number üks ! Ühendasime juhtmeid, valgustasime maailma "ülisuurte" elektripirnidega ja kuigi ma kasutan nendes lausetes pidevalt " meie " vormi, pean ma nüüd tunnistama, et tegelt olid asjapulgad rohkem Cärola ja Kaidi. Mis me teised neid juhtmeid ikka ühendame, kui enda omadki on kuskil puntras ja lühises ?

Voltmeetriga otsustasime mõõta pinge asemel - mind ! Plaan oli mingit moodi voltmeeter ja mina ära ühendada, ning hakata siis minu volte võõtma ( kui te mõistate selles kontekstis " voldi " tähendust ? ) . Skaala näitas 3 ,5 volti ja kõik nõustusid , et talve hooaja lõppedes, pole mitte üldse paha tulemus. Nalja nabani .

Kuna kõigil on nädala algusest saati olnud üpriski raske leppida mõttega . et kool on endiselt möödapääsmatu must auk , keset lillelist aeda ( filosoofilises mõttes elu ! ) ja meeleolu on vastu maad ninali surutud, siis oleme mõelnud välja aina geniaalsemaid " emo fraase ! ".

Valik kuldseid sõnu : " I love tomato-war, cause then nobody knows , i am cutting my veins " , " I love eating lemon , because then nobody knows, that it's not because of the sour taste, and i actually have retardation in my face " , " I love swimming like a corp, because then nobody know i am actually dead " .. and so on . Ma ei proovigi siinkohal õigustada meie idiootsuse kõrget taset.


Kaheksandas tunnis, briti ajaloos ja kultuuris, olümpiaadi ettevalmistuses , vms , võtke seda kuidas tahate, kosutas õpetaja Kõks kolme musketäri ( mina,Kaidi,Liisa ) kohvi ja vastavalt päevamenüüle - seekord siis õunaga ! Kuna tema koostab see aasta olümpiaadi pinnisime me infot , mille kohta ta siis tööst küsib. Lõpuks lõi peas pirn põlema ja leidsime, et asjalik oleks hoopis meie kolme pildid töösse panna ja las Pärnu linna ajugeeniused siis arvavad, kes on pildil ?? All võiks olla veel ka küsimus : What's their biggest hobby ? Vastus on muidugit - W E B Q U E S T. - thumbs up for that lesson !


Trenn oli täna võrdlemisi edukam kui eile, aga siiski on mul sellest siiralt kõri auguni , kui mitte sellest juba ülegi. AGA ( alati on üks "aga" ) tuleb ära kannatada ja toime tulla.

Homme on klassidevaheline võrkpall peale tunde ja päev venib väga pikaks, aga see eest , ma loodan , väga kihvtiks.


Nüüd ootab mind giga-mega-hyper-super-RÄME kogus ühiskonna õpetust, seega ma pigem lõpetan .


Stay chill pals

No comments:

Post a Comment