Wednesday, September 30, 2009

Selgroo murd

Kolmapäev ongi sellepärast hea, nädala selgroog on murtud ja selle paranemis aeg on õnneks piisavalt kaua, et end uuesti uueks vägiteoks koguda. Tunniplaan oli täna enam kui lebo - käsitöö x 2 , kehaline kasvatus ( sihitu jalutamine ), vene keel, inglise keel ( õpetaja haris meid ka usu ja geograafia teemadel , tean nüüd et Jeesus elas 33 aastaseks ), matemaatika ja WHAT A MIRACLE - Ühiskonna õpetus jäi ära ja mõistagi jäi tegemata ka KT , läksime siis tunniks ajaks Liisbeti juurde ja sõime õunu ( ? ) . Hiljem läksime tagasi kooli, et siis kooris skoorida. Siinkohal teengi ühe üli elu mega suure tänuavalduse kahele tüdrukule - Silviale ja Liisale ! On VÕIMATU, et me ei saaks naerda ja koos hoogu ei satuks kõikvõimalike absurdsustega. Te teete mu argipäevast täieliku komöödiafilmi ja musi kalli pai selle eest. Koorist edasi oli asjade loomulik ja väsitav kulg ning lõpetasin mõistagi kirjutuslaua taga kodutöid tehes. + tänase päeva boonuseks oli see, et kats tegi mulle eile õhtul mu elu esimesed lokid ja tunne oli lihtsalt meeliülendav :D



Ja mul on juba pikemat aega tunne, et midagi on puudu, midagi võiks olla teisiti ..
Pliis ärige mulle kuskilt rohkem vaba aega, et ma saaks lihtsalt olla ja rahulikult võtta enda kõige kallimatega elukatega ( teavad ise küll väga hästi, kes nad on). Vaba aega oleks juba vaja selleks, et ma saaks likvideerida segaduse enda toast, aidata kodus veits empsi (nii või naa varsti ta muidu orjastab mu koju) etc. Mul ei ole õrna aimu ka , kust ma peaksin selle aja võtma, aga MINGIT MOODI ..

A kas ma polegi veel maininud , et mu õigekiri,grammatika ja muu säärane pole ilmselt kõige korrektsem siin blogis ,aga samas , huvitav huvitav , mitu inimest seda üldse loeb ?? ! Kirjutan siis pigem endale ja kirjutan vigaselt (;


Homme on kooli kolmandaks tunniks ja kui ma sinna sooja teki alla ükskord saan, siis on hea mõelda , et niipea ei pea ma enda mugavusi vahetama koolipingi vastu .

.. ja otsa see jutt saigi .

No comments:

Post a Comment