Tuesday, March 23, 2010

I want to feel it


Rändame ajas tagasi ja jõuame selle punktini , et ma unustasin rääkida võistlustest reede-laupäev. Rakvere , B'klass II f . Muidu läks väga hästi , viiest neli võitsime ja kuigi ma vahepeal ei saanud üldse aru kus ma olen ja mis käkki ma kokku keeran, siis õnneks see oli mööduv faas ja ma võin endaga rahule jääda. Terve võistkonna pahameeleks, ei suutnud me taas narvakaid nutma ajada, palju jäi isegi puudu kõrgema klassi närvitsemisest. Järgmised võistlused proovime uuesti, nii kergelt me juba alla ei anna.


Väga eredad mälestused jäid seekord saalist. Mulle jääb siiani väga mõistmatuks , miks neile valmistas esimesel päeval juba vaheseinte allalaskmine raskusi ,sest nii lambad nad ei saanud ju ometi olla, et nad lihtsalt ei tulnud selle peale ? Teisel päeval nad siiski said selle eneseületusega hakkama. . aga nad lihtsalt pidid selle heateo kompenseerima, millegi halvaga ja selleks oli väga kleepuv põran täpselt servimiskoha peal. Eelmine õhtu oli saalis korvpall ja ma ausõna saan aru, et võit oli tore ja uskumatu ja meeliülendav tunne, aga selleks ei pea saalis šampust lahti tegema( eriti siis kui seda läga ei suudeta järgmiseks hommikuks ära koristada ) . Nii ma siis läksingi servima, kaheksa sekundit aega, hakkasin juba palli õhku viskama ja järsku ma jalg jäi kinni, vahetasin kohta ja kaheksa sekundit sai täis! Ma oleks võinud tol hetkel seinast läbi joosta suure vihaga ..


Õhtul otsisid seitse näljast Rakvere linnast friikartuleid või burgerit. Piirasime kaks väikest poissi sisse ja küsisime, et kust me leiaks selliseid söögikohti. Me pidime ikka väga hirmuäratavad välja nägema, sest nad võtsid käest kinni ja üks hakkas meile kategooriliselt valetama, et me neid ometi rahule jätaks. Tegelikult olid nad lihtsalt niiiiiiiii armsad !


Peale söömist ei suutnud keegi meist end liigutada. Minul isiklikult oli küll selline tunne, et ma oleks võinud terve öö seal laua taga veeta. Jalad pole veel kunagi niimoodi valutanud. Tundus nagu oleks meie jalad sõlminud mingi salajase pakti, et täna õhtul me enam neid maast lahti ei saa. Ausõna noh . Siiski imeväel hakkasime me "kodu" poole sammuma, Kaisa ees dirigeerimas kus suunas minna. Minu ja Laura vaimustus oli suur, tal oleks nagu Google Maps sisse programmeeritud.


Ma olin üks vähestest , kes öösel sügavalt magada said. Kuigi narvakad tramburaitasid üks korrus üleval pool nagu oleks seal üldtantsupidu aset leidnud , tuli unemati ilusti külla.


Laupäeval peale lõunat hakkasime koju sõitma. Milline luksus oli 2 tundi jutti ühe koha peal istuda.Kokkuvõttes elasin ma need kaks päeva üle, sest tüdrukud, võistkond ,kellega ma seal olin.. lihtsalt rokivad. Ei väsi kordamast, et just võistkonnal on minu jaoks tähtis roll mängida filmis " Kas ma elan järjekordsed võistlused üle ? ". Tavaliselt see film lõppeb alati hästi .. ja just nende pärast.

Sütevaka vestlusel küsiti ka minult, et miks ma just võrkpalli valisin ja tantsimise juurde ei jäänud. Nii spordis kui ka muus elus, olen ma tegelikult täiesti haletsusväärne indiviid. Ma eelistan alati kellegagi koos midagi teha, kui olla üksik üritaja. See tunne, et kõik koos on midagi korda saadetud, ühiselt, tähendab mulle midagi vau'd ! Muidugi on asju , mida teha üksi ja millest üksi rõõmu tunda , neid on isegi palju , aga kui ikka võimalus on, saab koos kiiremini ja kergemini , lõbusamini.


Eile oli Esmaspäev. Väga väga hea päev. Päike säras kõrgel taevas ja irvitas lumehangede üle. Vee vulinat kanalisatsiooni aukudest oli kaugele kuulda. Palju soojem oli .

Kui vestlus oli läbi , läksime Liisaga shoppama. Ma ei suutnud vastu panna, ostsin endale veel ühe paari teksaseid + särgi. Ma lausa kartsin emale öelda, et jälle üks uus paar ,aga ta ei kasutanudki fraasi " sa oled segane või ? " ja nõustus ,et väga ilusad püksid. Pärast käisime empsiga korra arsti juures ja mul oli terveks päevaks nii hea tuju , et kodus Kats küsis, kas mul on midagi viga. Pingelangus või midagi ? Tegelikult piisas päikesest, et ma rõõmurull2010 oleksin !

See , mis täna õues toimub ajab jällegi südame pahaks ja pea valutama ..
Õhtul on trenn ja siis peab kordama homseteks Ülejõe katseteks.


With love ,

you know who .

No comments:

Post a Comment