Sunday, March 7, 2010

Ma ei pruugi paljusid asju teada ja ma võin ka väga ebastabiilse inimese mulje jätta palju rääkides, aga ühes ma olen kindel. Kui ma enda unenägudest raamatu kirjutaksin , saaks sellest good-better-best-seller! See aga pole võimalik. Kuidas saakski kõik meelde jääda, kuidas oleks võimalik leida piisavalt palju ja piisavalt õigeid sõnu ,et täpselt samasugune kujutluspilt tekiks nagu mina sügavas unes näen. Idiootne, kuid tore mõte.

Magasingi selle tõttu hommikul vähemalt üheni, sest igakord kui ma silmad lahti tegin, sulgesin need veel kiiremini. Oli vaja edasi vaadata noh.

Kaks nädalat veel ja siis on väljateenitud.. puhkus ? No ei , võistlused, sisseastumiskatsed vaheaja alla küll ei käi. Aga mul ausalt öelda siiralt suva juba, kui mind juba orjastatud on ,siis ma ikka olen hea ori.

Vaheaja lähenemise sümboolika ( ma lihtsalt pidin selle sinult rottima Cärola )

Puhkusest rääkides tahaks reisile. Meeleheitlikult tahaks. Istuks lennukisse, sõidaks sooja-paradiisi ja naaseks, kui lumehunnikud on veelompideks digimuutunud. Awesome.
Eestil polegi suurt midagi viga, aga enne kui ma pean silmitsi seisma siinse suvega, millel ( nagu me kõik teame ) on vastik komme käkki keerata, naudiksin non-stop päikest ja selget taevast.



Pea on täna kahtlaselt palju valutanud ..

No comments:

Post a Comment