Sunday, March 21, 2010

Väga tahaks siia kirjutada üht-teist , siit-sealt ,aga ma olen täna liiga palju mõelnud, et pikemalt normaalset ja arusaadavat teksti siia sigitada. Täna nimelt oli Sütevaka ainetest ja pidin kohe peale seda kirjandi järgi tegema ja kui ma siis lõpuks sealt nelja seina vahelt välja sain olin täiesti läbi. Üks suur sõõm värsket , niisket õhku tõi veidikenegi selgust pähe.
Katsetest nii palju, et ainetestid oli totaalne häving. See kord jääb mulle nüüdseks meelde sellisena - hetk, millal ma tundsin end elu jooksul kõige lollimana. Ilusad mälestused, kas pole. Minu lohutuseks polnud ma ainus ja inimesi , kes silmi pööritades klassist lahkus oli teisigi. Hurray ?
Kirjand oli nagu ikka. Ei olnud suurt põdemist ega midagi, sest ma leian , et kui neile ei meeldi mis ma kirjutasin, siis nii lihtsalt ongi ja kahju on kui nad sellest mõtet ei leia. Kas ma siis peaksin kirjutama teemal " Poisid, pange pintsakud selga !" .. see kirjand tuleks täielik loogika pomm.
Kirjutada oli muidu kerge ( nagu tavaliselt ) ja aega oli lausa tapvas koguses. Kusjuures andis tunda, et minu blogi pidamine, on kirjutamise mõttes väga palju mulle juurde andnud. Hurray vol 2 !
Mõnikord olen ma liiga väsinud, et üldse mõelda ja sellistel hetkedel mind isegi ei huvita enam see. Loobun ajutegevusest eneselegi märkamata.Ja siis .. olen ma märkimisväärselt vastik. Ütlen asju, mida ei mõtle, viisil mida ei taha. Seega thank you Almighty, et ma siiski suurema aja elust olen homo sapiens!
Lõpetame positiivsete mõtetega - suur sula on saabunud - viimaks .

KINGS OF LEON - MILK

No comments:

Post a Comment