Saturday, February 13, 2010













Ma olen vaimustuses nendest inimestest, kellega ma kas vähemal või suuremal määral kokku puutunud,koos aega veetnud. Ma olen vaimustuses, et mul on lihtsalt nii ülivõrdes sõbrad. Kui mitte sõbrad, siis vähemalt tuttavad. It almost feels like I'm living in a dream.

ile , reede 12.02.2010 pidas minu sõser enda 18ndat ja kuigi nädalalõpule kohaselt, olin ma läbi nagu läti raha, läks terve sünnipäev täie ette. Ah kui lahe. Näha kõiki inimesi, kellega viimasest kohtumisest on möödas lugematu arv päevi, kohasem oleks ilmselt arveldada isegi mitmetes kuudes. Lõpuks jää või kallistamisest lausa sõltuvusse, satu hoolikalt varjatud ekstaasi.Terve õhtu olid suunurgad nagu tabadega üles poole kaardu lukustatud ja veel hommikulgi sai naerda nii et vähe pole.

Peo jooksul tuli välja nii mõnigi asi - ma ei tea mis on olümpia, staarfotograaf moustache' ile meeldib külmikusse ronida, üks korralik kaamera on liigagi raske, sinised võimlemispallid võivad pakkuda põhimõtteliselt juba täiskasvanud inimestele nii palju rõõmu nagu väikestele pägadele liumägi, tantsulahinguid Rainiga pidada on väga väga väga vahva, " inimesed ei ole tükid ! ", annuška jääb aina viiekaid viskama ja ženja neid nõudma ning Kaidi hämming kolme liikmelistest delegatsioonidest on ületamatu JNE JNE JNE


I'm loving it .

No comments:

Post a Comment