Wednesday, December 16, 2009

Haara kinni ta käest ja minge sinna ,kuhu viivad tuli,vesi,õhk , lennake unistades, peaasi ,et olete teineteisel.


Mind pole ammu mingi ilmastikunähtus nii rõõmsaks teinud kui täna seda tegi lumi. See pole tore kui jäine tuul puhub näkku, lumehelbed teevad täieliku kambaka ja selline tunne tekib, et kohe kohe kukub külmast nina ka otsast ära. Aga see on juba tore, kui peale sellist möllu ,saab välja minna ja käia sisse uus tee paksu lume sisse , see juures lumehelbed vaikselt juustesse takerdumas.



Ma loodan , et ei tule mustad jõulud. Ma tahan , et ei tuleks. Seda ma jõuludeks tahangi - valgeid jõule. Tänksud Santa Claus .


p.s. ainult mina olen suuteline sissemagama veel kahte tundi , kuigi ise peaksin minema niigi kolmandaks tunniks. Seega jõuda kooli viiendaks tunniks ja sinna ikkagi hilineda ! Great success !



ma endiselt ei viitsi midagi teha ( üllatav, kas pole ? )

No comments:

Post a Comment