Tuesday, December 29, 2009

say Cheese !


ma tulin enda paradiisisaarelt varem ära , kui oleks osanud oodata , aga pole hullu, see oli täiesti vabatahtlik


Eile käisin empsiga linnatuuril ja shoppamas. Üle pika aja sain täie rahuga kulutada, valida endale midagi meelepärast ja ilusat ning lihtsalt raha letti lüüa, kindlameelselt müüjale silma vaadates " ma tahan seda, maksku mis maksab ! " Õhtul läksin Liisa ja Anettega välja.Tuiasime niisama linna peal ringi ja lõpetasime klubi kohvik In-is viie kroonise kakao ja kaardipaki taga. Täiega lõbus oli ! ( see pole iroonia ) Anettega ja Liisaga on alati äge midagi teha, sest Anettet näeb ju niigi harva ja siis on alati mida uut klätšida,meenutada jne. Näiteks tärkas mul ühel saatuslikul hetkel, kaardimängu ajal , mällu selline asi , et Liisa olla mulle kunagi väiksena rääkinud, et Anette vanaisa on / oli katsejänes ( ??????? ). Kujutate ette ka ,kuidas me irnusime peale seda ? Kella poole kümne paiku jalutasin tallinna maanteelt koju ja olla oli kohe täitsa muhe. Kui mõni võõras oleks vastu jalutanud, oleks ma ilmselt tobedalt näkku irvanud ja TERE hüüdnud.


Vaheaja juures parim on see , et maga kaua tahad. Ma jumaldan enda voodit - kolme patja , suurt ja pehmet tekki ning ma jään teile igavesti truuks. Igalt peolt ma tulen ikkagi lõpuks koju magama ja igal reisil igatsen ma ka teid. DAMN kuidas ma armastan magamist.


Kokkuvõttes , täna hommikul ma magasin kaua. Siis lasin kodus lebo ja peale lõunat tuli Liisa
meile. Jobutsesime ,nagu ikka (; ! Tänase õhtu põhiteemaks ja naerutajaks oligi Harry Potteri puppet-pals show Mysterious ticking ( http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4 ) , mille parodeerimine meil isegi õnnestus. Siis kihutasime Steffanisse ( freakin best place ) . Nagu ikka õnnestus meil ka seal tähelepanu endale tõmmata. Liisa lõhkus suures ähmis , et ilusaid kutte piiluda teise saali otsa , pokaali ära. Ta hakkas liiga hoogsalt lukuga prillitoosi avama ( vaeseke ju ei näe nii kaugele :D ) ja pani täie rauaga käega vastu klaasi. Killud pidavat ju õnne tooma ?
Ära minnes oli ta oma kindad kuskile kaotanud ning ta valmistus juba kotis leiduvaid sokke
kätte tõmbama. NIIIIII kahju, et kindad siiski välja ilmusid, sest ma oleks seda tahtnud näha, kuidas ta sokid kätte tõmbab. TÕELINE TÄHEHETK ( naerul ei olnud lõppu )
Siis saime oma kulla kallite klassivendade kordinaadid , mis meid Metropoli juhatasid ja me mängisime põhimõtteliselt 11'ni piljardit. Teate .. ma polegi nii sitt. Aina paremaks läheb.
Kodu poole kõmpides ehmatasime autojuhte teelt kõrvale hangedesse hüpates, teesklemaks, et nad oleks meid kohe alla ajanud. See oli täiesti ajuvaba.. ja KURADI NALJAKAS. Kõik inimesed ei peagi normaalsuse piiri lähedal püsima, aiight ?
Ja tänase päev kurb pool on see , et mina istun praegu siin ,aga see ilus ilus ilus tantsulõvi ( Step up 2) pildil pole siin. Oleme Liisaga totaalses leinas.. Mina eriti ..

Missy Elliott - Shake your pom pom

No comments:

Post a Comment