Tuesday, December 22, 2009

Kuigi ma olen täna väga väsinud, tunne on nagu mitme tonnisel elevandil , kes veel takka otsa peksa saanud ( st väga jõuetu olek, ärge mõistke vääriti ) , pole hullu . Pole hullu !


Jõulurahu kehtib ja see kehtib kõigile . Mina ja keemia õpetaja sõlmisime selle kah täiesti alateadlikult, kui ta mulle veerandi viie pani (!!!!!) ja mina talle kooli peal isegi naeratades tere ütlesin. Kui see rahu kehtima jääb, siis on lust ja lillepidu ,aga kui peaks esinema tõrkeid siis ... näeme lahinguväljal raisk ?


Siit tulebki hea uudis. Tõeline jõulukink mulle, ma loodan , et ka mu vanematele ja seda üle pika aja. Mul tulevad see veerand kõik viied. Seega saame homme Kaidiga,uhked näod peas, nagu ultra-nohikud saali ette kõndida ja teistelt õpilastelt aplausi nõuda. Long live the school !



Sujuvalt uuesti teisele teemale üle. Täna kui trenni hakkasin minema , liitus minuga juba enne Kaidi ja üle pika aja - kaks jobu sattusid kokku, said omad tuurid sisse ja naerupahvakad algasid. Siin kohal mainingi , juba 385375 korda , täitsa endale , et ma seda ikka kunagi ära ei unustaks :
There is no me. There is no you. There is us . Two idiots conquering the world step by step with their stupid jokes - and we are proud of it !




Ma olen juba põhimõtteliselt kätte saanud vangikongi võtmekimbu ja homme on mul voli seda kasutada. Avan puuri ja esimeseks peatuseks vabaduses on jõululõuna koos oma kullakalli klassiga. Siis juba jõuluõhtu parima pere seltsis ja nii edasi kuniks 2 ja pool nädalat puhkust tuleb välja. DAMN i love , i need holidays .




Minu esimene ametlik jõuluingel. Lausa häbi , kui kaua aega sellega see aasta läks..



ja taevast sadas täna alla vot NIIIIIII suuri lumehelbeid ning KA SEE on vägagi positiivne .



Keeps getting better

No comments:

Post a Comment