Saturday, December 19, 2009

KV poolfinaalid - Pärnu vs Tartu 3 : 2 / Selver vs TTÜ 3:1
ja teate ,mida see tähendab ?? Et paar hullukest sõidab homme Paide,Pärnule kaasaelama ja tribüünidele pasundama ! Wupidupi duuuuuuu !

Muidu on kõik ülicool ja šeff praegu (ka mina kasutan nii ägedaid sõnu). Lumi pole kuskile kadunud. Jõulud tulevad. Vaheaeg tuleb. Soe on. Mul on kõik ,mida vaja , et suunurgad kõrvuni oleks.

Kuigi egas elu nüüd nii kena ka pole ja mina mingiks naiivitariks pole hakanud. Minu viha tolmuimejate vastu kasvas täna veelgi ja ma põletasin enda käe kaminas ära. Tolmuimeja on vastik kuna ta lohiseb raskustega järgi , täpselt nagu oleks mingi tüütu muidusööja sõber Sulle kuskilt külla tulnud ja nüüd koormaks on ( selline kes väsimatult lolli juttu ajab).

Tolmuimeja = sitt sõber. Igat pidi tõene võrrand .



Stay Chill Pals !

No comments:

Post a Comment