Saturday, December 19, 2009


I'm having a sleepy Saturday


seega sisustan täna enda aega , proovides jällegi kirjutada gigant-postitust üpriski tavalise reede kohta.


Lülitasin end kell 6.45 sisse , kuigi esines tugevaid tõrkeid. Täieliku errori lõi ette ,kui lühike uneaeg jälle tunda andis. Nähtamatu tõstuk tuli mulle appi ja mingi ime läbi, seisin ma varsti püsti. Ärkamine on minu jaoks üleüldse alati suur fenomen ( kui ma muidugi tõepoolest avan silmad,tõusen püsti ja pole enam unine - uuesti ära vajumine on keelatud )


Esimene tund oli matemaatika, kuhu ma seekord siiski jõudsin õigeaegselt ( aplausi väärt ). Muidugi sellele eelnes tõsine maadlus garderoobis kõikvõimalike uniste monstrumitega, kes igast küljest otsa põrkasid. Tasuta kummituba kõigile, kel soovi hommikuti kell 8 !

Siis oli kunsti õpetus. Te ei kujuta ette , kui raske on mitte aknast välja vahtima jääda. Talvisel hommikul neljandalt korruselt vaade linna poole, kus kirikutorn jääb roosakas-oranži-sinaka + veel 2942586 värvi kõrval tühiseks nagu tavaline puupalk oleks püsti pandud seisma. Oleks mul kaamera ( mida ma lõpukingiks vist siiski lunin ) ,oleks ma seal end oimetuks klõpsutanud.

Vene keel oli ideaalne võimalus uinakuks, mis siiski ära jäi kuna lugesime jõulu teemalist teksti , millest keegi tegelikult nagunii aru ei saanud. As always

Kehalise tund oli lõbuslõbuslõbus. Mulle meeldib kekas klassivendade-õdedega võrkpalli mängida, sest ma ei pea mõtlema asetuste,mänguelementide,punktide,reeglite ja muu sellise peale. Täiesti suvaliselt lihtsalt toksida on kohati palju ägedam ( kuigi lõpuks ei suuda uskuda, et sa nii kohutavalt palli üle söötsid .. nagu 5 a trenni oleks õhku haihtunud) Rõõmsaks tegi ka beebi-roosa riietusruum , mille osaks on saanud kõik Ülejõe Gümnaasiumi tüdrukud- seal on põranda küte !! Ei anna võrreldagi selle " luksusega " , mis seal enne muistsel ajal (aasta tagasi -.- enne remonti) oli ..

Kirjandus oh mu kirjandus. Kas annab otsida veel veel veel .. igavamat tundi ? Seni kaua kuni me midagi pahviks võtvalt huvitavat ei loe ja ise kirjutama ei pea , on see tund minu jaoks lihtsalt igav. Lisapink , mis ekstra mulle ja Kaidile klassi toodi ( me täname teid , et te siiski 9a 33 õpilase peale ka mõtlesite ) - klassi kõige taga nurgas ,annab muideks suurepärase võimaluse märkamatult ära vajuda .

Geograafiaks oli elu sees ja seda tänu eelmisele vahetunnile. Proovisime neljakesti Bertilit ( piisavalt suur maadleja , et meie ei jõuaks teda paigast liigutada ) püsti tõmmata. Tulemuseks oli see, et me olime ise kõik põrandal pikali ja ülejäänud klass sai natukenegi naerda meie üle. Hurray !

Kulminatsioon oli keemia ja bioloogia järeltoo , millele ma nüüd täiega lootma jään, sest mõlema veerandihinded ei meeldi mulle kohe üldse. "Soojad tervitused " keemia õpetajale , kes mulle järjest rohkem "meeldima hakkab ! "


Koju tulles oli selline uni, et ma oleks võinud püsti ka magama jääda. Kuigi kutsuti mitmesse kohta , valisin ma hoopis voodi ja une. Õhtul oli empsiga veel väike linnatiir ja uuesti koju. Eile õhtul sain ma esimest korda selle tunde kätte, et jõulud on tulemas. Istusin kamina ees,pugisin mandariine ja vaatasin Viimset Reliikviat . Jälle. Sellesse filmi on leitud küll mängima koos kõige ilusamad peategelased. Kui ma selliseid filme vaatan, raamatuid loen või muud taolist, tekib ikka ja jälle soov, et ma ometi saaks ajas rännata !! Holy smokes kui kõva oleks käia ära sellisteski kohtades nagu seal filmis, Marilyn Monroe aegses diivade ajas või rüütlide ning õukonna ajal,kus mehed on kohati lausa liiga viisakad , minna kuskile Rooma Impeeriumi aega ja veel nii nii paljudesse kohtadesse , mida ma muidu filmist suu ammuli vahin.


Täna hommikul ma magasin nii kaua kui hing ihaldas ja ülejäänud päeva olen lebos olnud.
Weekends rock

No comments:

Post a Comment