Tuesday, December 22, 2009

woof woof !


Mina ei saa aru , mida kuradit inimesed üksteist kadestavad. Tegelikult on siin ilmas hoopis kadestamisväärsemad elukad ka olemas. Oleks jah tore kui OLEKS raha nagu muda, oleks kihvt , kui OLEKS mehi jalaga segada , oleks meeldiv, kui OLEKS rohkem aega, oleks äge , kui vaid SAAKS osta sama kalli auto kui naabrimehel jne .


Kui midagi kadestada, siis kadestada inimest , kes on hea. AGA ( nüüd me jõuame minu geniaalse mõtteni ) - ükski inimene , pole nii hea südamega ja nii sooja suhtumisega , kui saba liputav koer, kes raske päeva lõpus Sind lohutama tuleb, et vähemalt on Sul nii armsate silmadega kutsa nagu mina.


Raudselt ( kui keegi seda üldse loeb kunagi peale minu ) arvate , et ma tahan nüüd endale karvkatte kasvatada ja haukuma hakata ,aga ei . Ma tahaks lihtsalt , et kõik inimesed , kaasaarvatud ma ise , suudaksid olla natukenegi siiramad, truumad ,armsamad.


SEST


Kui inimese parim sõber on koer, siis koeral on sõpradega probleeme.


Koer on ainus olevus, kes armastab Sind rohkem kui iseennast.


Raha eest võite osta hea koera, kuid raha ei pane koera saba liputama.


Me anname koerale selle aja, mis meie sobib, vabaksjääva ruumi ja selle armastuse, mis inimestest üle jääb. Vastu annab koer kõik, mis tal on. See on parim vahetus, mida inimene üldse elus teeb.


Inimene on koera arvates Jumal.


Suhtumises koertesse avaldub ühiskonnas valitsev vaim.


Keegi ei hinda Sinu vestlusoskust nii kõrgelt nagu Su oma koer.


Koer aitas inimesel saada inimeseks.


Kui taevas pole koeri, siis mina sinna ei taha.


Keskmine koer on etem keskmisest inimesest.


Olge koerte truuduse väärilised !


Tahad sõpra ? Võta koer !


Taevasse pääseb ilmselt tutvuse kaudu, sest kui see toimuks teente põhjal, siis läheks sinna teie koer, aga mitte teie ise.


Ükski tohter ei saavuta seda, mida kutsikas, kui ta lakub teie nägu.




Ja iga inimene , kellel on koer .. siiski ärge võtke koera imetlust kui ümberlükkamatut tõestust, et olete tore inimene.


p.s . Mul pole kasside vastu mitte mingisugust vaenu . Nad on täpselt sama armsad ja tähtsad kui koerad, aga ülbust võib neil jääda üle aru. Ülbuseta kass, pole lihtsalt õige kass.

No comments:

Post a Comment