Monday, December 21, 2009

take a look on the picture , and suddenly world seems a pretty awesome place . it is . just find it





say wooop wooop !!



kujutage ette mingit tobedat seebikat, kus klassikaline lõpp leiab aset. iga viimne kui mats on tulnud kirikusse , et siiski kahe tuvikese ( tegelikult venna-õe ) armastust tunnistada ja pruudikimpu püüda . kõigil on tobe , tobe kohe väga TOBE irve näos ja tundub kohe , et maailm on nii ilus paik ,et lausa paha hakkab. keskenduge, proovige see nägu nüüd endal silme ette luua ( sulgege silmad kui seda vaja läheb - kuigi see on üli nõme ) . need vähesed ,kellel see nüüd õnnestus .. Selline nägu on praegu Kristiina Ojametsal .



Eile käisime Paides. See oli nii äge, et mul on kindel plaan selliseid reise veel ette võtta. Seltskond oli täpselt selline nagu mulle meeldib. Enne kui buss Pärnu jõudis, planeeriti juba uut minekut ja leppisime kokku " keegi alt ära ei hüppa !! " . Nalja sai täpselt nii palju ,et kõhulihased koormust saaksid. Tuli ka blokkida,ignoreerida, eirata ja viisakate sõnadega perse saata mõningaid tüütusi, kes minult ja Kaidilt bussis väsimatult küsisid " kas ma siis su ... numbrit ... ei saa ? " . JUBA 358726 KORDA, ei saa ja korista enda kiimas lõust mu silmi eest ära . THANKS


Ja nii palju mängu seisust , et Pärnu küll kaotas karika, finaali ja I koha .. AGA nad said palju muud, millest teistel pole aimu ka . See on selline tunne, mis kaalub üle kõik esemed, mis kapi peal tolmu hakkavad koguma. Ja kõik need , kes Selveris käivad on nüüd reeturid .. ( endiselt ajab naerma)


Jõuluvana on täna eriti varajane ja tänu sellele, pean ma prg konkreetselt neid sõnu otsima taga monitorilt, mis ka kirjutan , kuna see on EXTRA MEGA BIG HUGE GIGA suur .See on nagu telekaekraan. Ja nii ongi. Telekat saad ka vaadata ja arvutis oled ka. See tõstab kusjuures meie telerite arvu kodus 3ni ja ma imestan siia maani kuidas 4 inimest ei võiks ühega toime tulla. Aga ekraan on ilus ja mulle meeldib . Serr gud !


Üks meeldiv uudis on veel, aga selles ma jätan homseks ja nüüd komberdan voodi poole , ikka veel (!!) see tobe irve näos , aga ma ei kavatse seda sealt ära ka kaotada.


hugs and kisses


No comments:

Post a Comment