Monday, January 25, 2010

Desperatly longing for hot, even burning sun
Eile õhtul ma valetasin isale , et lähen teiseks tunniks, loovutasin enda unest 1-2 tundi ja hiljem mõistagi nägin ilget vaeva üles saamisega , aga see oli igati mõistlik investeering. " Saar " / " The Island" what evä - absofckinlutely MASTERPIECE !
Mulle ei meeldi enamus sellised filme, kus on korragi kaadris hordide kaupa retuusides mehi ja valgeid laboreid, aga no see oli oma ette klass. Vaadake kõik , kes juba vaadanud pole. Nii äge äge äge ! ps . scarlett why have you got shitloads of beauty ?

Esimene tund oli matemaatika ( kusjuures, mul tuleb järjest paremini välja kooli jõudmine õigel ajal) , siis muusika, kus ma sain täieliku trauma. Esiteks kuulasime ooper " Carmenit " nii nii kõvasti, et isegi klassi helikindlad uksed ei pidanud vastu ja siis demonstreeris õpetaja oma klaverimängi oskusi. Kuigi midagi polnud demonstreerida .. Muidu juba viimastel nädalates laulmises aktiivselt kaasa hakanud lööma isasloomad pakkusid täna omamoodi elamust, kui ma kuulsin kuidas nad lollakate nägudega laulsid " Well " , he answered " Baby dontcha know that it's rude , to keep my two lips waiting, when they are in the mood / kiss me sweet .. blabla . . Igapäev just sellist repertuaari neilt ei kuule.
Siis oli geograafia,vene keel ( slow death vol 8472847 ... ) , ja edasi läks päev juba hoopis oma soodu. Eesti keele õpetaja saatis mu postkontorisse, et postitaksin oma uurimustöö ära Tartu Ülikooli. Vat see on kõva sõna. . et ma sellega lõpule sain ja nüüd õnnelikult elu lõpuni saan elada.
Väga masendav on koolist välja saada ja siis sinna tagasi minna, sest ma ei oska enam klassijuhatajale enda põhjuseta puudumisi kuidagi kirjeldada. Ja mis hinnaga veel ma sinna kooli tagasi läksin, kui ma peale ajaloo tundi teada sain , et kõikvõimas kuskil nurgataguses on meid premeerinud kahe tunni ära jäämisega. Hallelujah
Homme tulevad päevakavasse ka kerged muudatused, on koolidevahelised võrkpallis, 1-4 koht ja siis peab kuidagi uude halli trenni jõudma ( see saab olema suurejooneline, sest see on mu esimene trenn seal hihi ) Tegelikult on mul selle üle ainult hea meel, sest praegu võtaksin sületäie muudatusi vastu.

ja siis veel seda, et uni on . . .

No comments:

Post a Comment