Tuesday, January 5, 2010











Holidays keep coming, keep going ..




Eeee, egas see ei vaja ju mainimist , et Estonias oli kõigest ÜLI MEGA LUXXXXXXXXXXXX mõnsa olla ? Kaidi muidugi kaotas sinna kõike ära. Kõrvarõngastest alustades, lõpetades läätsega. Minu kaastunne (naer)


Mul on täna igaltpoolt valus ja ma ei ole enam kunagi pahur vanade tädikeste-onude peale ,kes tänaval ees komberdavad nagu aeg seisaks - ma olen täna täpselt samasugune. Reite ja tagumendi olemasolus ma enam nii kindel pole, sest seal piirkonnas on ainult meeletu valu , vaid ÜHE tobeda harjutuse pärast ,mida trennis tegime. Valus on isegi istuda. Lohutab mind ainult see, et ükskord kui istuma saad, on hea mugav olla.

Mul ronib järjest rohkem selga see mõte, et ma pole eesti keele uurimustööga suurt edenenud ja ajaloo olümpiaadi ettevalmistusest rääkimata. Ma ei tohi neid õpetajaid alt vedada noh , ja ennast ammugi mitte.

Tänase, järjekordse kodus koetud päeva , mõte on - šhokolaadi muffinid rokkivad ja Katu on väga väga kallis.

peace , niggas



***


Alicia Keys - Doesn't mean anything
DJ Earworm ( abso fckin lutely genius ! ) - No more gas
United State of Pop 2007
Viva la Pop
Blame it on Pop
David Guetta ft. Estelle - One love

+ jacko , This is it CD 1



make me go Wuhhhhhhuuuu !!!

No comments:

Post a Comment