Sunday, January 24, 2010

Give me an electric shock, i may need it .

Terve nädalavahetus on läinud liigagi kiiresti ja fookuses on uisutamine , uisutamine , uisutamine. Mul on täiesti igava inimese tunne. Kas asi on selles, et peale koolinädalat ma lihtsalt ei vaevu enam midagi ettevõtta ja tiksun vaikselt tunde diivanil või mul lihtsalt polegi piisavalt üllatusi ja põnevust.Wow-faktor elust praegu igaljuhul on kaotsi läinud. Ma luban , et otsin selle ülesse, sest ongi juba kõrini- elus ? Pmst jah .


Pärnu VK vs Ozolnieki mäng oli täna nagu Borat ütleks Big success !! 3:0 selline hea kerge pärastlõunane lüps. Ozolnieki üllatas publikut muidugi täiesti oma man-boobsiga, wannabe Sherkiga ja Sõrmuste Isandast välja karanud hobbit Frodoga. Väga kirev seltskond.


Milles ma täna öösel ja hommikupoolikul kindlust veel sain , et ma tänan veel ja veel kord seda salapärast kõikvõimsat maamunakesel, et ma inimene olen. Erinevalt teistest karvastest ja sulelistest saavad kõik kõlupead maailmas unistada, kujutleda ja soovida. Ja mis oleks selleks parem kui unenäod. OI OI kui ilus unenägu mul täna oli. Mitte, et ma iga öö midagi üpriski tähelepanuväärset või totrat ei näeks aga no tänane pani unes lausa naerma. See oli ( nüüd tuleb täiesti ajuvabade sõnadega loetelu , nii tobedate ja naiivsete ,et lausa paha hakkab ) - maagiline, soe, kaunis, täiuslik?, rõõmus, rahust lausa pakatav jne jne ma ei oska tegelikult õigeid sõnu leida.

The worst thing about sweet dreams is that they are dreams. But then again, we all have nightmares too..



Post scriptum - mul on kõrini sellest , et auto akud on läbi, veetorud kinni külmunud, nina otsast kukkumas, hommikul hundilauda tunne, külmapühadest siiski pole ei ööd ega mütsi ja masu ei ole veel lahkuva rongi peale jõudnud, otseteed Siberisse.

Seega tõmba uttu pakane + üle -12*C ja igast surutistest ei tahaks ka enam midagi kuulda.



adios

No comments:

Post a Comment