Wednesday, January 6, 2010

gotta be starting something



Üks asi , millest ma ilmselt kunagi ei keeldu, on filmide vaatamine. See ,kes kutsub, võib arvestada, et 90 % tõenäosusega ma lähen kohale. 10% keeldumist tähendab väga ulmelisi ulmefilme, eesti saiko-filme( nagu Püha Tõnu kiusamine ???? ) ja seda, et ma olen seda filmi juba üle 2 korra näinud ( kui just väga väga , tõsiselt , lausa imestama panevalt hea film pole).


Käsi südamel, võin öelda - olen filmifriik.




Täna kodus magasin, magasin .. ee magasin veel ? ja siis vaatasime Katsiga Beyonce Knowlesiga peaosas filmi Obsessed. No ma ei või kui ilus ja andekas see naine on. Minu edetabelites absoluutselt igal loovust nõudval alal on ta top 1. You rock !!
Filmi kohta nii palju, et see oli täpselt selline film, mis hoidis terve aeg põnevust ja pinget üleval, tekitas selliseid momente, kus ise oleks tahtnud minna ja täiega virutada nn. debiiliku rolli mängivale inimesele. Filmi mõte oli täpselt , mida nimi lubas ja pani mõtlema, et tegelikult ongi nii , nagu seal oli ( kuigi eelmainitud filmis on mängus totaalselt ja vaimselt haiglane inimene).
Mis tahes asi või isik, inimesele kinnisideeks ei saa, jääb tema selle järgi jooksma. Tahetud tema juurde ei tule kunagi, kuid see ei pane veel loobuma. Vastupidi, see sunnib järjest takka, kuniks see leiab kas drastilise või fenomenaalse lõpu.





7-08.01 marsuut Keila - Tallinn - Keila , sinise-kollase ilusa mustriga palli seltsis.



See you when i'm back

No comments:

Post a Comment