Friday, January 29, 2010





Reede õhtu, 29.01 , kell mingisugune 23. . ? Ma ei saa aru , kuidas ma suutsin end toast välja ajada ja veel vähem seda , kuidas Triinul õnnestus jälle nii palju vinguda, et mu lõpuks nõusse sai.


hetkeajendis . .


ma olen siin kuskil rohelisel tänaval ja väga väga lõbus on ,
hõissa !

" lõbu lõbu, aita tal blogi kirjutada "
" mida mida mida ?? ei tule midagi "
" ütle, et karel on päris lahe, aga ma eitea kas kõlbab niimoodi öelda, aga krdi situ verd "
" mees läks metsa ja ta arvas et puu kukub talle pähe ja kukkuski"
" kumb oli enne, kana või muna ? " - " NO TA LIHTSALT OLI ! "
" kala on hea püüda ,aga kui on külm, hakkavad varbad külmatavad"
" ou ütle seda ka et mu isal on mingi krdi 6,8 v8 diiselmootor, see siuke püss , päris hea mootor on, ja mu isa ostis mootorsaani ka, Yamaha - 56450283 - ärge helistage kui pole põhjust "


Niisama väheke muljeid .

No comments:

Post a Comment