Tuesday, November 24, 2009



fck
Kooli oli täna aeglane , piinarikas surm. Jätan mõistatada , miks siis asi nii hull oli. Aga koju tulles ma sain teki,padja ja unega üheks raskeks massiks ja ei tõusnud voodist õigel ajal. Siis olin muidugi paras närvipundar, sest trenn hakkas 10 minuti pärast , aga mul polnud veel põlvikuidki jalas. Mõtlesin, et on targem terve tee vait olla, et mitte midagi mõeldamatut Katsile öelda. See oli nii kuradi vale tegu , sest ma oleksin end saanud just tühjaks rääkida.

Siis kui saali jõudsime, olin ikka nii tohutult kinni omadega, et ei suutnud isegi korralikku patsi pähe teha. Ja siis mingi hetk ma ikkagi nähvasin mõtlematult ja tahtmatult Merksile. Pärast sain isegi aru, et oleksin pidanud maha rahunema ja asja rahulikult võtma. Maailmalõpp pole veel ju käes , kui hilinen 5 minutit, olen unine ja jätsin nii 2-3 asja koju .Siis on lihtsalt s*tt päev !

Klaarisin enda lolluse ära ja peale trenni olid mul peas juba paremad mõtted.


Praegu on nagu selline final countdown tunne, enne kui tuleb suur hurraa ja lollakalt üles-alla rõõmust hüppamine, et saab Saksamaale. Kõik halvad ja vähem halvad asjad juhtuvad. Kõik raskused ja koormad tuleb praegu ära kanda ja asjad omadega joonde ajada. Ükskõik kui punaseks mind need koormad ja raskused näost ei aja, kui mitu korda ma jalgadega vastu maad ei trambi ja ei vannu , peale seda kadalipu läbimist on ikkagi kergem.


Homme on kokanduse tund ja ma täiega ootan juba seda vaatepilti , kuidas 7 jummalast asjalikku tüdrukut kooli köögis askeldavad kõige kättejuhtuvaga ja hiljem kiidavad ikka üksteise sööke lauas ( kui tegelikult ei pruugi asi üldse kiiduväärt olla ). Viimast korda teeme nagunii seal köögis süüa, sest põhikooliga lõppeb käsitöö ära ja meil just nimelt selle poolaasta pealt.

Rest in peace handcraft !


Homme lähme teeme tõsist ajutööd ka. Vanalinna koolis on kodaniku nädala viktoriini. Kolme tapva loengu tulemused on siis homme näha.. Ausalt öelda, ei kujuta ma ette ka , kuidas meil läheb. Viimast korda kui selline võistkond nagu - Kristiina, Cärola ja Kaidi - püüdsid koos keskenduda ,lõppes hävinguga ja koht oli enam kui masendav. Lihtsalt tarkuse asemele pakkusime me üksteisele nalja. Wish us luck !



Tik-Tok, " Sleeptime ! " says clock ..

No comments:

Post a Comment