Sunday, November 22, 2009


www.myspace.com/martenkuningas I AM A HUGE FAN !!


- Pliis pliis Eesti rahvas saage aru ,et oleks vaja kedagi ebatavalist , erilist, harukordset , pilves selginemistega ,hämmastavat , kes näitaks asju ja teeks asju vähe teisest, oma julgest vaatevinklist.


- Ja minu tänuavaldused , siirad enne kõike, Silviale, kes tegi minu laupäeva õhtu äärmiselt ägedaks. Oleks iga nädalavahetuse õhtu selline , oleks tagatud täielik patareide laadimine , et uue hooga minna esmaspäeval . Naerda sai jälle nii palju ja siiamaani naeran meie totruste üle. NB ma juba ootan, et saaks Sinuga Saksamaad vallutama minna ja Saksamaa peret terroriseerima ( ma kergitan praegu kulmu ) . Kallid ja musid Sinuni virtuaalselt



- Täna võitis Pärnu Daugavpilsi 3:0 Hip Hurray !


- Ma saan füüsika õpetajaga lausa suurepäraselt juba läbi , ta pani mulle minu pingutuste eest juba veerandi hinde välja - 5 ! .. ja isegi mainis seda kooli kodulehel , milline lugupidamine ! Igaljuhul, you rock dude, be cool Tõnn !


Praegu on üldse pillerpall ja trall ja I wish you sweeeeeeeeeeeeeet dreams !

>> seitse päeva Saksamaani



I don't miss you . I miss your love.

No comments:

Post a Comment