Monday, November 2, 2009


What about me ? Have you forgotten me ?


Kas tõesti ..

Mul pole isegi mitte midagi endale loetavat , talutavat ja mõeldavat kirjutada. Ma siis hakkan huupi lahmima.

Täna on Hingedepäev. See aasta on see päev kuidagi poole olulisem ja paneb mõtlema. Teadagi miks .. Küünlad põlevad meil kodus igas kohas ,kuhu silm vähegi seletab ja peame neid kahte meeles. Üldse kõiki , kes on läinud.

II veerandi esimene koolipäev oli täiesti lihtne, klassikaline , lausa natukene vastikult hale koolipäev ! Juhtus kõik mis juhtuma pidi, aga mitte midagi šokeerivat.

Kõht on mul terve päev tühi olnud. Praegugi tahaks midagi süüa. Hästi palju ja hästi magusat alla kugistada. Oleks ma siis selline , et võtad kahe käega pihalt ümbert kinni ja ma ise hüüan rõõmsalt - EI SÖÖGILE ! No ei ikka küll . Kahest käest minu jaoks ei piisa ja söön ma nagu loom. Kaalul aga numbrid isegi läbi suure vaeva suuremaks ei muutu. Müsteerium !

Mul on täielik brainfreeze ja ei tule praegu mitte midagi muud asjalikku. Ma ei taha blogspotti enda juhujutuga rüvetada .


Läheks lihtsalt magaks paar mõnusat, pikka ja lõputut tundi ..

No comments:

Post a Comment