Tuesday, November 17, 2009


The sky is crying me a river , again



Esmaspäev oli tagasi mõeldes tavaline-rahulik , kuid kui saaks ajas edasi-tagasi rännata ( mis on muideks minu arust täiesti uskumatult väga üli äge- kui vaid saaks ! ) siis see tunduks lausa meeldiv. Kogu selle mäsu sees lähevad head asjad ka juba meelest ära. Peale 7-ndat tundi läksime Cärolaga linna ja tegime väga hea ostu. Tähendab, tema tegi . Mina säästan , Saksamaaks ! Ta nimelt sai jummalast hea raamatu ,vaid 25 krooniga ( " Elurõõm " vms ) ja nüüd siis postitab selle enda emale, Iirimaale. Nende sündmuste käigus tutvusime ka kahe, hiljem justkui kloonitud kolmega. Uutega. Nii nad end ise kutsusid. Me vastasime ,et me oleme vanad ja blabla . Lehvitasid väsimatult meile , olid teinud plaani lootuste ja ootustega meiega vist kuskile jõuda. Nende eesmärk jäigi mulle lõpuks segaseks ja meie seltskonna hülgasid nad Tallinna mntl. Vähemalt pakkusid piparkooki .. ( millest ma siiski viisakalt loobusin)



Siis algas see jämm pihta. Kodaniku nädal, Kodaniku viktoriin ,Kodaniku päev, Kodaniku mis iganes ' pind perses ' üritus. Vähemalt praegu sarnaneb ta kõige rohkem viimasele näitele. Jõudsime siis sinna Kodaniku majja , kus oli igast teistest koolidest ka inimesi ja me tundsime end teatud põhjustel nagu oleksime ainsad kollased naerunäod , kõikide teiste tarkade nt siniste seas. Lühidalt - eksinud ! Siis tuli lgp. Hilja Treuberg ( häbi mulle kui kirjutasin nime praegu valesti ! ) Ma ei ole tegelikult üldse ebaviisakas tüdruk ja ei naera ,kui kellegil on tähtsamat sorti jutt pooleli , aga see oli täiesti võimatu. Tädikesele tuli koguaeg ühte kõrva rääkida, sest teine oli tal mõistagi teenistusest lahkunud ja tema hääletoonis oli koguaeg selline kõla sees nagu kohe kohe tuleks infarkt, atakk ,astma hoog mida iganes ! Üks ähkimine ja puhkimine käis. Siis kui Kaidi ka veel mu kõrval oli , saime koos naerda ja koos ebaviisakad olla. Täiesti klassikaline näide meist , kui naerupisikutest.



Midagi saime ikka teada ka ja minu kõvakettal on kindlasti nüüd vähem ruumi kui enne. See on täidetud Pärnu ajalooga ( minu , Cärola ja Kaidi suurim kirg eilsest ). Siis läksime Steffanisse aega surnuks lööma, teed jooma ja oli katkematu girl-talk. Pärast ronisime kolmekesi kommipoodi , nagu lasteaia lapsed , kes veel lettilegi tegelikult ei näe. Käisime lausa kaks korda ja müüja juba kergelt muigas sellisest kooslusest , mis talle avanes .


Esmaspäeva õhtu - tüüpiline , aeglane surm õpikute seltsis . (NB "Öö Muuseumis" on väga hea film ,teeb tuju heaks )




Täna, Teisipäev, on olnud täielik brain-fuck päev. Teinekord kui istungi siia arvuti taha on sellised loobumisemõtted peas, sest mul on peas täielik ...ajurakkude disko. Ma ei teagi , mida see õigesti peaks tähendama, aga midagi head see pole. Kuidagi ma elasin koolipäeva üle. Vajab ka mainimist, et sain nüüd kirjandi esimese 4 ! Eksis sinna teiste sekka.. Kuigi , ei ausalt mind ei huvita , mida õpetaja arvab minu haledast väljamõeldud loost , kuidas mingi tšikk on kangekaelne ja ei usu vanameest, kes talle küüti pakub jne . Ma hindaksin seda sisu poolest isegi 2-ga . Ainuke asi ,mida teha oskan on omadussõnade paraad igas jumala kirjandis. Neid on nii palju , aga nad muudavad loo hoopis kirevamaks. Niiet hipp hipp hurraaa omadussõnadele




Õhtul käisime klassiga teatris. VILDE TEE !!!!! Televusserist vaadates, oli mu vaimustus niigi suur, aga nüüd seal saalis ise olla ,kuulda , kuidas terve saali täis inimesi naerab koos ja ringi vaadates , kõikide silmad säravad nagu tähed taevas on vaimustus lausa piiritu. Ma ei oskagi miskit siia rohkem lisada , lihtsalt kes ei käinud ,vaadaku need osad telekas ära ja nautigu , see on kõrgkvaliteetne meelelahutus ja huumor.



Praeguseks olen ma hüljanud enda matemaatika kodutööd ,et pääseda ligi oma blogile.

Mission accomplished !

Sleepy ..

PS. igakord kui ma viimasel ajal oma pühapaika - voodini , jõuan , siis on mul selline tunne, nagu elaksin 35. a ärinaise elu, sest ma olen nii nii niii väsinud, nagu teeksin ma mürgitavat ja hävitavat ja nõrgestavat ja rasket tööd 24/7 . Tegu on kas novembri-väsimusega ( kui selline asi eksisteerib kevad väsimuse kõrval ) või mu peake hakkab vaikselt juba üle soojenema. Ma eeeeeiiiiiiiiiiiiiiiii jaksa enam ( tahtsin jälle vinguda jap )

No comments:

Post a Comment