Tuesday, November 10, 2009

Hi. That's me. Nice to meet you too



Pühapäev venis pikaks, nagu näts venis ja väga pikaks. Isadepäev oli ja tegemist oli igas valdkonnas - kooki tuli teha, õppida tuli , mängule minna, vanaisa-vanaema juurde jõuda jne jne. Olukorda raskendas tõsiasi , et õppida oli täiesti mõeldamatult palju. Saadan tagant järgi veel ühed Isadepäeva soovid enda issile, virtuaalselt !


Kui õhtul vanaisa-vanaema juures jälle head - paremat täis pugisime ja iss lõpuks ka mängult sinna jõudis ( PVK - Riia LASE 3:0) saime me kõik loengu teemal " 101 põhjust , miks uus Pärnu Spordihall on halvasti ehitatud ". Lõppstsenaarium oli ikkagi selline " Hea , et see meile ikkagi ehitati ! " Ma tegelt saan isast täiesti aru. Kui ta nende asjadega on kes teab mitu aastat nina pidi koos olnud ja ikka jagab kah vast , mis kus ja kuidas ühes spordihallis võiks olla, siis tal on põhjust olla nördinud ja rõõmus korraga. Alati saaks ju midagi lõpuks paremini teha. Koju jõudes vajusid kõik oma nurka ja mina vajusin geograafia kuulamise juurde " Euroopa elab sopamere ääres " . 45 minutit ma pidasin vastu ja sain isegi uusi teadmisi , aga mul tõesti pole teaduslikust tekstist vaja seda välja lugeda , et sead söövad s'tta ! Niiet Vikerraadio , vaata järgmine kord , kelle sa raadiosse lobisema kutsud . Ma tegin hädamaandumise, SOS , kell pool 2 ja magada sain nii ~ 4 tundi. See pole mingi magaminegi. See on neljaks tunniks silmade kinni panemine ja kriisi olukord.



Hommikul oleks tahtnud laulda , et 15 magamata ööd ja blabla. Ainuke viis voodist välja saamiseks oli sealt alla veereda, sest külm põrand on ikka halvem kui soe põrand vannitoas , kuhu suund tuli võtta .


Koolis ma olin unine ja unine ja veelkord unine + muud sellest tingitud tujud. Esmaspäev ei läinud linnutiivul , vaid nagu väike hädas tigu roomas edasi, vaevaliselt.


PS. All the single ladies , put your hands up please , sau

No comments:

Post a Comment