Thursday, November 5, 2009

The Snowflakes have arrived



Hommikul joppas. Saime Katsiga empsi auto peale, ta hakkas just papsi ka ära viskama Rabahalli nii, et ta ei pidanud vaevaks ka meid kooli ette viia. Kooli ees autos istudes, enne kui meie hakkasime välja minema, tekkis meil väike arutelu ,mis värvi saal enne oli . Nii siis istuski terve Ojametsade bande põhimõtteliselt 3 minutit koolimaja ees autos ja arutles erinevat värvi koledate roheliste üle . See oli tegelt nii naljakas ja armas hetk, kui selgitasime välja , et tegu oli koleda tume okse rohelisega. Kui autost välja astusin tõmbus nägu kohe naerule. Hommik oli hästi alanud. Selliste heade mõtete ja tunnetega võis neljapäevale vastu minna. Ma väärtustan neid , kasvõi vaid paar minutit kestvaid, perega koos veedetud hetki vot nii nii nii palju !!


Täna sadas lund. Nii võrd kui võrd. Aga sadas ja mina sain kerge ekstaasi kätte juba. Inglise keele tunnis vahtisingi terve tund aknast välja , kuidas helves helbe järel tormiliselt maapinna poole kihutas ,trajektoori valimata .. või lugesin blogisid. Blogspot rokib . Muuseas täna oli autahvli pildistamine, mille ümber käis täielik tramburai, kuid pilt sai tehtud ja loodan, et see tuleb ka .. kõlblik.


Minult küsiti eile, mida ma teises inimeses otsin. Mul lõi totaalse bloki ette peas. Mida kõike ma ei tahaks ja tahaks ?! Mu alateadvus haaras ohjad ja tulistas nagu kahurist välja esimese , kuid kõike paikapidavama mõtte - ma tahan meeldida teistele nii nagu ma olen ja ju siis sellega tuleb ka kõik muu. Meeltesegaduses öeldud asjad võivad endalegi kahtlaselt tõesed tunduda või siis teine võimalus on see, et see kelle meeled segased sel hetkel on ajab totaalset pläma suust välja.

Homme on reede. Reede. Reede. Reede .. ma võin seda korrutada endale nii palju kui tahan ,aga veel nii pea kohale ei jõua. Koolinädal on möödas silmapilgutusega. Ma võiks ( mitte , et ma tunglikult tahaks ) vähemalt 2 päeva veel nelja seina vahele tarkusi õppima minna , sest ma ei paneks vahet tähelegi. Olen ammu endale teadvustanud, et aeg läheb kiiresti ,aga no nii kiiresti ta ka ei saa minna :
Argipäev võiks olla 48 tundi pikk, siis jõuaks magada piisavalt, õppida ja tööd teha parajas koguses ja leida hiljem ka aega teha endale meelepäraseid asju, ilma et samal ajal oleks peas mõte , mis alatasa kordub ja kordub nagu halvad otsused riigikogus - väsimus .

Ma lähen sellest mõttest nüüd lahti saama . Head Ööd



No comments:

Post a Comment