Tuesday, November 10, 2009

Teisipäev - teine tappev päev


Ma olen täna nii kummaliselt, imelikult, kahtlaselt rõõmus. Taidlen edasi tagasi , tobe nägu peas ja üks ajuvaba lause teise järel tuleb minu suust. Mis see on ? ÜLEVÄSIMUS
Koolis on viimasel ajal nii tapvalt igav ! Miks ükski õpetaja mind enam ei küsi ? Mis teil viga on ? Arvate , et kui ma olen olnud .. 8 aastat tubli ja korralik, ei pea enam minu kodu - ja tunnitöid kontrollima ? Kui te nii jätkate siis minu lahkamistulemuseks on küll surmigavus , mis on just teie põhjustatud. See jääb teie südametunnistusele kallis Ülejõe Gümnaasiumi õppejõud !


Jäin armsate kiisude-kutsude pilte vaatama ja .. Ma ei saa aru miks neid on õnnistatud pikkade vurrude, sügavate suurte alandlike silmadega , märja nina ja pehmete käppadega. Ei ,ma ei taha olla karvane neljajalgne ( kuigi nii saaksin mitmed mitmed päevad segamatult magada ) , aga no kes ei tahaks nii südant soojendav olla. Niivõrd armas !


Ma kirjutan siia nüüd, et lähen kuduma, kuid kahel juhul kolmest, lähen ma tegelikult otse voodisse.
Olgu teie ööd pikemad ja paremad , kui mul , sest seda vähest und ei soovi küll kellelegi.

No comments:

Post a Comment