Sunday, November 1, 2009

Looking for something



Imogen heap - halleluuja


Ma ärkasin hilja, sest magama läksin eile õhtu veel hiljem. Kuskil kella kolme paiku vinnasin end diivanilt ülesse. Ma imestan , et ma sinna sügisõhtuti juba juuri pole alla ajanud ,sest aina rohkem ma kipun sinna ära vajuma. Mul oli lihtsalt palju mõelda ja kogu selle mõtlemisega tuli Unemati ka väiksele külastuskäigule ja siis kui ma silmad mingit moodi lahti surusin , käis telekast liiga põnev film, et ma oleksin saanud magamistuppa ümber vajuda-kolida. Nii ma kell 3 lõpetasingi. Juhhei !


Päike oli täna uuesti pilvepiiril . See oli juba vähemalt kolmas kord viimasel ajal, kuid ma pole sellest enne kirjutanud, sest ei tahtnud enne kõvasti hõisata , kui polnud kindel , et see uuesti tuleb. Ma olen sellest päris kõvasti puudust tundnud. Päike soojendas jäisest tuulest külmu põski ja polnudki enam nii hull 10 minutit tühja bussi oodata ! Minuga on sellised lood, et mida vähem päikest on , seda enam ma hakkan jonnima ja tönnima ja vinguma, et ma tahan suve ! Aga kui päike on ,siis ma rahumeelselt lepin ka lumise talvega .



kaidi says :

panin enne küünla põlema

nii armas


Kristiina says:

käisime surnuaias vanavanaema haual ja lindas tutsi haual

ja see oli nii ilus

terve surnuaed säras.

pimedas oli mustmiljon küünalt, igale hingele oma pandud

kuu oli nii suur, nagu ilmatu juustukera, valgustas ja vaatas pealt kuidas pisikesed sipelgad ( loe : inimesed ) ringi sibasid ja oma asju ajasid külmas õhtus

ok läks vähe lüüriliseks


kaidi says:

ei . armas


Meil on kõik armas .Küll on kahju , et mu telefoni kaamera pole piisavalt võimekas jäädvustama seda , et oleksin saanud seda teiega jagada. See pani küll ohkama ja ma läheksin heameelega homme õhtul, Hingedepäeval, ka surnuaeda jalutama , et seda uuesti näha. Oleks vaid aega..



Deeply Sleepy

No comments:

Post a Comment