Saturday, October 31, 2009

Miinustes
nii palju siis vaheajast..



Minu vaheaeg algas 30. oktoobril kell 13.00 , sest siis oli esimene tegevus , mida ma ise tõepoolest kavatsesin teha ja sain seda teha ise mingeid pingutusi tegemata. Teiste , normaalsete inimeste vaheaeg, kellel siiski erinevalt mõnest on isiklik elu ja sotsiaalsus , on vaheaeg juba 7-8 päeva rõõmsalt kestnud. Praegu on laupäev , 31. oktoober , kell tiksub peaaegu pool neli päeval täis. Istusin eile vähemalt kella kaheni suurestoas ja vaatasin filmi noortest tudengitest, kes ikka väga jobud, sõna otseses mõttes olid. " Minu uus südamesõber - My new best friend " oli vist selle nimi ja no , see pani ikka mõne asja üle silmi pööritama. Seda filmi vaadates mõistsin ma , et tegelikult on minu näol tegu täieliku pühakuga ! Kohati tekib mingi täielik enesevihkamine, sest millal ma veel võiksin mingeid pööraseid asju ette võtta kui mitte praegu ? Teisalt kui ma olen selle püha-vanuse juures, kus ma saan hääletama minna ja end täisealiseks kutsuda, siis mul oleks ka ju veel aega tramburaitada . Äkki siis on aega liiga vähe ?



Ma ei viitsi enda pead sellega vaevata, ühel päeval nagu nii saadan midagi totaalselt absurdset korda ..



Läksin siis peale seda filmi üli hilja magama , arvestades , et väsimuse skaala oleks võinud kohe puruneda ka .. Ma magasin öösel väga kehvasti, sest nägin võrkpalli unes ja sellise unega magamine on põhimõtteliselt võimatu , sest jalad tõmblevad all nagu läheks pallile alla ja ehk isegi karjud unes , et " oppa hästi ! " . Naerge nüüd. Ma ise küll naersin enda üle !






Kuigi uni oli halb, pidasin ma vastu ja saavutasin enda unisuse tippmargi kella kümne paiku. Ma magasin nagu titt.


Halloween on täna, tahaks midagi teha. Midagi kihvti ja maagilist, sest see oleks ju selle tähtpäeva puhul kohane. Küll oleks äge minna kuskile maskeraadile ja kell 00.00 karjuda kõik koos Happy Halloween !! Selliseid asjad on reaalsed seriaalides nii et viskan selle mõtte oma peast välja - short-cut to the trash can !







Stay Sweet

No comments:

Post a Comment