Wednesday, October 28, 2009

ALIVE


See on hea tunne , kui keegi Sind kiidab. Niiet aitäh Onu Raivo jutupliiats, unexepcted, but yes You made my day ! ( te ei peagi neid inside joke mõistma ) Kiitmisest jõuame selleni , et täna oli KV B-klassi I Finaali esimene päev. Ei saaks just öelda ,et "oi oi kui imetore kõik oli ja meil läks nii hästi " , aga üdini halb nüüd see ka ei olnud. Ma kartsin hullemat, kuigi vahepeal oli lausa talumatult hull seis . Ma ei põe. Miks peakski ? Millal me üldse viimati I finaalis olime ? See on juba midagi ,et saime sealt II -mõõnast välja ja rühkisime täiega I-sse.

Homme on samuti kaks mängu. Ma ausalt proovin , ent ilma suurte lootusteta, homme paremini kui täna. Ei tasu minna sinna sellise näoga ka , et olen kõikvõimas superwoman ja all the others go and give up !!! Teisest küljest saali roomata on ka juba omaette alla andmine. Proovin meelde jätta, et liigun mööda piiri, ei vehi kätega, julgestan,julgustan, karjun Kadile väsimatult " LIIGU DIAGONAALI!! " jne. Kuid garantiid, ma ikkagi ei anna, et sellest nüüd midagi suurejoonelist tuleb. Lihtsalt peab proovima ja hoo sisse saama platsil.

Lisaks ma tänan kõiki inimesi , kes on mind kas või korra 15 a jooksul punktist A punkti B viinud ja seda enda hakatusel. Peab ikka olema viitsimist ja tahtmist oma bensiini kulutada ja oma aega veeta üht kõigest tuttavat tüdrukut koju viiesHelded inimesed ma ütlen. Te olete kindlasti päästnud mu enesehävituslikest bussisõitudest , jänksi sõitmistest. Ma ei ole iial võimeline kulutama 15 kr bussi talongi peale , kui ma samal hetkel tean , et võiks selle raha eest saada poest midagi head,magusat,SÖÖDAVAT !! Külgetõmbejõud on selle lihtsa tunde nimi , see esineb minu ja söögi vahel . Defineeriksin seda teisiti sõnadega ISU,NÄLG. Mõistagi ma siis otsustan selle ' isu ' kasuks ja kasutan oma 15 krooni selleks, mitte üli vahva roosa pisikese paberi lipiku ostmiseks. Pärast ei tulegi kedagi peale ja siis saab kiruda , et ole veel kohusetundlik kodanik, eks ?!?

Ühesõnaga - (söök > bussitalong)= 15 kr


Bye, go fly high !

No comments:

Post a Comment