Tuesday, October 27, 2009

Ilmatüdruk












&






VERSUS



Mul on kole tahtmine vinguda. Ja kui ma tahan siis ma seda teen ka ..
Täna arutlen meie ühiskonna väga olulisel teemal - ILM. Mida me küll teeks reporteri ilmatüdrukuteta ja Grillkanast Peep Taimlata ? Ma laskun teemasse vähe sügavamale
Ma olen harjunud ära vihmaga. Kui tuleb padukas, kõnnin kiirel sammul punktist A punkti B , kui sabistab vaikselt, võtan aega ja hingan värsket vihma lõhna , pole kiiret. Kui uduvihm , ei saa õigesti arugi enne ,kui koju jõudes peeglist vaatad, kuidas juuksed on kapuutsi alt erinevaid tuure kogunud ja igas ilmakaares lainesse tõmmanud. Õues on niiske, selle ka harjunud. Topin endale kapuutse mitmes kihis pähe, kägistan end põhimõtteliselt salliga ära, sest ei või ju ometigi lubada, et ma endale Tina Turneri soengu saaksin. Lombid ja muda on ka juba sellised päris südamesõbrad. Päikse kiusliku kiirgamist silma ei mäletagi ma enam.Kus oled päike ?

Ja kokkuvõtteks - mulle aitab, mul on kopp ees ning ma usun, et teistel samuti.

Pikemat aega juba ootan ideaalina näivat kõrgrõhkkonda, suvel on ta hea, talvel on veel parem, sest lörts. . ei leidu piisavalt halbu sõnu selle ilmastiku nähtuse iseloomustamiseks.

Tahaks sellist korraliku sooja käpiku talve. Karge õhk ja selge sinine taevas käib õige talve juurde. Lumi on põlvedeni ja selili visates tulevad lumeinglid nii ilusad, et lume alt ei paista maapind välja. Lumesõda võib teha nii palju kui hing ihaldab ja riietus lubab, sest lumi ei saa otsa, öösel sajab juurde, küll ta sajab ! Lumehelbed võiks kohe nii suured olla, et ' See on äge ilm !! ' meeleolu loomiseks ei pea lõikama paberist täiega kihvtide mustritega suuri helbeid. Ja siis kui õige aeg tuleb, tuleb ka suur sula ja kevad ja jällegi kaua oodetud suvi , kus päike on lahutamatu kaaslane iga päev.


Ja mis ka väljas akna taga ei oleks .. suve ja kõrvetavat päikest igatsen ikkagi.


sssauki


No comments:

Post a Comment