Friday, October 9, 2009


Friday - Free day

Eile ma ei kirjutanud midagi , aga miks peakski , kui midagi öelda pole ? Pigem vaikida , kui mingit totrust ja sisutut pläma välja ajada. So , No News is Good News .Kus juures nädal on jälle otsa saanud turbo boostiga ja järele mõeldes ei taha mulle hästi meenudagi , mis ma see nädal kõik ära olen teinud.

Aga täna juhtus paljutki ! Koolis sai tohutult naerda jälle, eriti keka tunni ajal . Peale seda tundi Triin otsustas mu trepist alla lükata, mis mõistagi oli valus aga jällegi - HILARIOUS. Veel tükk aega põlvitasin trepi viimase astme juures, Triin oli piisavalt lohutavalt pabinas - " said väga haiget ? lõid ära kuskilt ? kus valutab ? " ise südamest naerdes . Nüüd muidugi tagajärjed on nähtavad ja tuntavad, nimelt on mu jalale kolinud mõneks ajaks suur sinine larakas , mis vähemalgi kokkupuutel vastikut valu teeb( üüri see loll muideks ei maksa ). Lisaks oli koolis ka täielik jackpot täna. Viimased kaks tundi jäid ära, kuna koolimajas hakkas ilmselgelt hooletu töö tagajärjel mingid solgiveetorud lekkima (http://www.parnupostimees.ee/?id=173406) . Meil oli muidugi "Hõissa Hurrraa" ja "Elagu halvad töömehed". Kaks viimast tundi olid kannibal Killingu geograafia ja Hobbiti keemia , milles mõlemas pidi töö tulema - pääsesime seekord !

Peale kooli oli mul kindel plaan terve õhtu kodus olla, kuna oli kehv olla . Tahtsin lõpetada enda absoluutselt kõik pooleli olevad kunsti õp. tööd ( ma ei mäleta millal ma viimati tunni ajaga enda töö valmis sain, mul on ilmselt mingi tõsine kustutamis haigus, sest küll mulle hiljem ei sobi see tõmmatud kriips ja ka see ja see .. ) ja käsitööd teha. Läks tsipa teisiti ja sattusin õhtul Pärnu pimedasse randa. See oli nii äge äge äge äge äge !! Tähti oli nii palju ,et oleks terveks ööks olnud nende kokkulugemise tööd, isegi kuu jäi nende rohkuse tõttu minu silmis varju aga edetabeli tippu kroonisid merel vilkuvad erivärvilised tulukesed.
Ilus oli . Väga. Tekitas sellise hea tunde -midagi sellist kui näed midagi nii ilusat / armast väljas, et võiksid seda veel tükiks ajaks vaatama jääda- peaasi, et see pilt ikka mällu sööbiks. Unustasin korraga selle külma sügise , meenus soe suvetuul , mida rannal on alati kõige paremini tunda ja ma võisin veenduda kasvõi mälestuste põhjal, et küll see uus suvi ka varsti tuleb.

Praegu on hea soe olla, kohe varsti lähen enda tuppa joonistama ja muid asju ajama, teen teed ja ootan homset 6 tunnist koori päeva , millest ma ilmselt eluga ei pääse.

tervitused 'banaanile' ja avaldan pettumust oma arvutile, kellest isegi ex-patsipoiss jürgens kiirem on.

Und

No comments:

Post a Comment