Tuesday, October 20, 2009


True !!


Ma ei suuda ikka ära imestada , kuidas ma varem ( varem kui enne blogi memuaaridega ei tegelenud ) ei saanud aru , kui erinev on tegelikult iga jumala päev. Siin kirjutad ja kuigi see , mis kirjutad võib paras pläma olla, jõuad läbi seedida, mis siis ikkagi oli ja jäi olemata.


Täna oli nii mõndagi . Kui need jagada kahte leeri, kus ühte troonib täielik Bingo Loto ja Jackpot , ning teist suurelt ja paksult kirjutatud Shit happens !! .. siis täna oli see teine leer ikka kõvasti rohkem esiletõstetud. No aga mis siis. Ma ju elasin selle üle ja tegelt , nagu minu õde, positiivsuse jünger ütleb, " Millestki halvast võib ainult head välja kujuneda", siis tegelikult ju täna nii oligi .


Tüli


Tülis läheb tõde kaduma.

Tüli ei kestaks kaua, kui viga oleks ühes pooles.

See kes andeks palub , pole kunagi veel täiesti süüd enda peale võtnud ,ta lihtsalt teeb algust, kuna südamel hakkab raske ja ta tunneb puudust kõigest, mis enne tüli oli .

Tüli .. on nõme !

Ja täna seda oli, aga ma proovin,proovin , et seda rohkem ei korduks, kuigi egas ainuüksi minu püüdlustest ei piisa.



Lisaks sellele, vastikule hingenärivale tülile, muutis ühe inimese mõttevälgatus teiste 8-9 elu poole võrra raskemaks. Need 8 süütukest lambatalle, kes pole sugugi maailmale kurja teinud, peavad hakkama 4 korra asemel 5 korda nädalas trennis käima. Oh no ! Mitte, et ma niigi õhtuti koju kõndimise asemel rooman ja võiksin luua klubi - I have no personal life , kuhu ilmselt leiaksin palju liikmeid - siis nüüd võeti minult veel üks reede õhtu ära. Double Trouble, Double Oh No ! Muidugi treeneri seletused sellele on ka mõistagi ülimalt vastuvõetamatud ja absurdsed. Lisaks see geniaalne pärl , mis väljendus põhimõtteliselt nii : trenniajast ei tohiks käia koolis järeltöid tegemas . Hmm, pole paremat aega kui nädalavahetus, et järeltöid teha - NAGU SEE OLEKS VÕIMALIK !!


AGA ( ma kirun seda sõna elulõpuni ) Raskused peavad meid virgutama, mitte rusuma.


Ja siis kui ma trennist koju hakkasin tulema ja olin sõna otseses mõttes bandita-oss-gängsta ( bandita = üle näo tõmmatud sall , sest niii niiii vastik ilm on ; oss - mul on jope, mis kaugelt vaadates jätab mulje nagu ma oleksin just mullitaja pudelist välja hüpanud seebimull , ilus ümarake! ; gängsta - sellised kõigest 2 numbrit suuremad dressipüksid ) ei olnudki ma tegelikult mustas masenduses, kõigest mingi esimese astme mööduv masendus . Homme on parem päev .


Homme lähen Tallinna nupsumupsudega ja koolist saab üle lasta - Juheeiiii !!


Black eyed peas - Meet me halfway
zaaukki

No comments:

Post a Comment