Wednesday, October 7, 2009

Homme mina treppidest ei käi


Väga valus on praegu igaltpoolt. Kurk ja pea valutavad vahelduva eduga, selg ja jalad mõistagi on valu edetabelis tugevalt ette rebinud ja konkurents on väga tugev.
Lühidalt - ma annan otsi . Iga sammuga on ai ja oi ja ma ei mõista, kuidas mul need reielihas
ed ( ärge naerge, mul tõesti on nad ) nii valusaks läksid trennist. Õnn
eks need on mööduvad, sama ei saaks ma öelda kurgu ja pea kohta. " Ilgelt!" tahaksin praegu haigeks jääda, sest koolis on ju nii kerge kõik ja mul pole midagi targemat teha kui teki kuhja all kodus istuda ja teed lürpida. Eks ma siis üritan oma kõikvõimsa mõttejõuga universumi mõjutada ja korrata endale , " Ma ei jää haigeks, ma ei jää, küll need nõmedused üle lähevad ".

Tänase kohta veel nii palju , et meil oli lastevanemate koosolek , kus oli vaevu 10 vanemat kohal ja mind ajab see konkreetselt marru, sest kuidas on võimalik, et lapsevanemad suudavad nii ükskõiksed olla ( eriti põhikooli lõpu aastal ja vabanduseks ei saa tuua seda , et üks ja teine oma emale/isale koosolekut ei maininud - õpetaja helistas enamuste em
adele ) . + täieliku hämmingu ja samas väga suure naerupahvaka tekitas mulle see, mida klassijuhataja oli öelnud . Siit see tuleb " Aga äkki teeme hoopis laste lõpupeo koolimaja uues saalis ? Meie omal ajal tegime küll ja kõik paralleelid said koos olla ja nii lõbus oli tantsida ! " S O S meil on siin 21.
sajand öpetaja !
Tänasel päeval veendusin ma samuti , et kui nohu on maailma kõige vastikum haigus ( kui selle kohta üldse võiks nii öelda ) siis see ilm . . seda ei saagi ilmaks ni
metada .. mis täna õues oli , on täielikus ilmade pingerea tipus . Negatiivse poole pealt , mõistagi !


Ok , hoidke mulle pöialt, et ma ei jäägi haigeks ja teist pöialt oleks veel ajaloo töö jaoks vaja, milles ootab mind muidu totaalne põrumine !

sau paxud

No comments:

Post a Comment