Friday, October 23, 2009





Suitable



Veerand on läbi ,aga ma ei tunne sellest rõõmu ,sest mulle pole siiamaani see kohale jõudnud. Minu peas keerleb endiselt mõtte ,et esmaspäeval vinnan ma end nähtamatu katapuldi abil voodist ülesse ja loivan kooli. Aga kui see esmaspäev tuleb, siis see saab ju tegelikult olema sootuks midagi muud kui enne mainitud stsenaarium.



Kui rääkida nüüd siis hinnetest. Paljud ütleksid , et ma olen geenius ja pirn mu peas ilmselt ei kustu kunagi ja küll nad on kadedad jne . See on nii loll jutt . No tõesti. Mis kadedus ? Geniaalsus ? Ma pigem seletaks enda hindeid hea mälu, kohusetunde ja tahte näol. Ja kõik need mu kallid sõbrad, on endi teha. Just kõnes ' mis on õnn ' kirjutasin samuti, et saavutused teevad õnnelikuks ja lubavad enda üle uhkust tunda, andes järjepidevust järgnevateks väljakutseteks. Okei see , et mul nt. inglise keel 5 on , pole mitte mingi suur entusiasmi süst nüüd, sest sellist ainet mul alla viie saada on ikka natuke kummaline juba, aga see teadmine , et sul siiski on see viis viiest muudab rahulolevaks.



See ei paku nagunii huvi enamusele , aga panen siis ikka endale, mitmekordseks vahtimiseks !


hea kui siit midagi välja lugeda saab

Trennis ma täna ei käinud. Mina , kes ma muidu olen peavalude vastu täiesti immuunne ja esimest korda valutas mul pea alles eelmine aasta, siis täna oli küll ikka vähe s*tt olla. Paras tramburai käis koguaeg pealuu vahel ja see tunne on võrreldav sellega , et keegi koguaeg taob sulle vastu pead. Jäin koju , sõin hästi palju ja vajusin diivanile ära. Magasin ikka kohe päris kaua kuni emps tuli ja ma siis unisest paradiisist vähe erksamasse reaalsusesse potsatasin . Vaatasin telekat ja jälle sõin. Vahelduseks oleks selline ' istun, olen , vahin ringi ja söön ' elustiil kusjuures päris äge . Parem kui mis tahes spaa pakett. Siis hilisõhtu paiku kobisin välja, kaua ma ikka endal diivanile juuri alla ajan , aiight ? Sain Silviaga kokku ( läbi suurte raskuste, sest mu suhted busside, nende aegade ja bussi peale minekutega on endiselt väga halvad ) ja me läksime põhimõtteliselt tuju järgi ,kuhu tahes rääkides nii paljudest asjadest ja naerdes mõistagi ( teisti ei ole võimalik ). Kaevu bussikas kusjuures ründas meid detanaatoriga heavy metal pikajuukseline tüüp ,aga me pääsesime. Hiljem mölisesime prügikottidega , sest nad olid sinna tekkinud ( see lause on pühendatud siimusugule - vähesed mõistavad) . Meiega liitusid ka Liisbet ja Anette. Järjekordne hea õhtu , selliste inimeste seltsis , keda igast urkast nüüd ka leia. Väärt tüdrukud olete mulle , kui nüüd peaksite seda lugema (: !




Reede õhtul on linn nagu suur sumisev mesilastepesa. Inimesi on palju , selliseid nägusid ,keda muidu ei kohtaks linnas, vajub nüüd igast nurgast sisse. Selliseid mesilasi , kes on vastu pesa siseseinu lennanud ( aka pompsud, aka drink drank drunk pupil ) on ka muidugi nii palju , et silme eest kisub kirjuks nende absurdsete ja naljakate kommentaaride peale.




Ma saan homme hommikul kaua magada ja sellest teadmisest piisab , et ma praegu 10 palli süsteemis annaksin enda tujule 10, 5 ! Sest seda ei juhtu just iga päev ..







Ilusat ja ägedat vaheaja algust ja vaheaega kõigile , kellele on antud 9 päeva vabadust vangla režiimist !




zzzauki


No comments:

Post a Comment