Monday, October 5, 2009

Space bar

aka tühik aka pole aega postitada ka kõige algelisemaid postitusi. Teeme selle asja nüüd siis tasa :

Reede õhtu oli tore, tegime tüdrukutega America Browniesi ja lihtsalt naersime ogaraks end - as usual. Varsti , ma arvan , ilmutab see naermishaigus ka mingisuguseid märke - mul võib diagnoosida kaugele arenenud idiootsusbakteri ( aga mu kohusetundlikusest tingitud eeskujulik õppimine teeb selle vast tasa ?? )
Laupäevast tegin väikese sissekande, kus meenutasin hea sõnaga mulle kalleid vanavanaema ja Tutsit ja nii edasi. Laupäev oli mõistagi kurb päev ja tears kept coming.. Avastasin kusjuures väga tobedaid ja jaburaid asju - pisarad on mul täielikud krokodolli , lihtsalt hiiglaslikud ja nii nagu nad väidavad, et pisarad on soolased. Miks küll ? Mu ainuke loogiline seletus sellele on - kui kokk teeb soolase söögi , kuna on armunud, siis pisarad on soolased, kuna nad tulevad armastusest tingituna ? ( kas see pläma on teile üldse arusaadav, ma ei tea, aga lugege edasi, varsti läheb jutt selgemaks).
Mulle lihtsalt meeldib Lindas, vanaisa-vanaema pool olla. Seal on alati nii soe, nii palju head ja paremat süüa ( sest vanaema toitudele ei saa miski vastu), nii palju lihtsaid ja ülemõistuse naljakaid jutte/nalju, seal on nemad- minu pere. Pärast kui olime ära söönud, kolisime retro - suurestuppa ( täts kutsub seda nii, sest kolmandal korrusel on nüüd tsipa modernsem :D)ja leidsime kaks suurt kasti täit vanu pilte, kaarte, kirje jms. Sellised asjad on lihtsalt täielikud reliikviad ja tähendavad minu jaoks rohkem kui nii mõnigi võiks arvata. Nägin piltide pealt esimest korda oma teisi vanavanemaid, vanaisa vanaema nooruseast pilte, kus nad Pärnu rannas ja muulil on , maakohtades ja koolilõpetamistel ( siis selgus väga tähtis asi : ka minu vanaisa ja vanaema on olnud peoloomad - sealt sai täts enda geeni - aga minu arust on see ainult hea, et nad lõbutsesid noorena võimalikult palju, vaevalt nad seda nüüd teeks ? Siis leidsime veel ka emale kirjutatud armastuskirja.. HILARIOUS .. rohkem ma ei oska seda kirjeldada . Lisaks veel mustmiljon pisiasja, mis tegelt kannavad endas edasi nii paljut. Kokkuvõtlikult - mul pole sõnu. Sellel õhtul ma veendusin järjekordselt ,et kõige rohkem hoolin ma oma perest, u got that ?
Pühapäev oli täielik surm ja ma vahtisin pool päeva Fashion Tv'd, ma olin pärast peast täiesti riiie ( loe : soe ) .
Tänane, Esmaspäev - ilm annab soovida, igalpool on külm ja muidu nagu tavaline päev ikka . Natuke naermist, närvitsemist, keskendumist, õppimist ja veel naermist.

Take care, XOXO

No comments:

Post a Comment