Tuesday, October 6, 2009

Pealkirjatu


Kõik algab mõtlemisest. Teame seda väljendit liigagi hästi - ja võib-olla ongi selle sügavust keerulisem tunnetada just seetõttu, et see kõlab liiga tuttavlikult. See on umbes nii, kui Sul on sünnipäev ja tähistad seda koos enda perega ning lausud enda sõbrannale , " Ma pean täna vanaisa vanaemaga sünnipäeva pidama ? " . Selle peale võiks küsida ju , et kas sa ikka pead ? See polegi Sinu valik ? Kas sa siis ei taha oma perega tähtpäeva pidada? Või siis näiteks ka " Ma pean õppima hakkama . " Okei ,kui mingi õpetaja on täielikus hüsteerias andnud müstilise koguse koduülesandeid ,aga kui neid on talutavalt - kas sa siis tõesti tahad lolliks jääda -.- ? Õpi ära jesus christ.


Tõesti tobe, et PEAD külalisi vastu võtma, et PEAD hommikul üles ärkama ( nagu ma tahaks enda elu maha magada ?? ! ) , PEAD duši all ära käima ja kooli minema ja sööma jne .
Lihtsa tehte abil , kus vahetad sõna " pean " sõna " tahan" vastu, saab tulemus hoopis teine. Mõistagi on selle puhul mõningaid erandeid, minu puhul oleks üks kindel : ma pean minema keemiasse ( EI , Ma never ever EI TAHA minna sinna tundi, sest õpetaja on täielik ülbe hobbit ja kõik ta põhjendused küsimustele "Õpetaja, miks see nii on ? Kuidas see number sinna tuleb ? jne " - sest lihtsalt nii on ! Täna teeme nii, et ta lihtsalt on. See on erand ( see teeks tervest keemiast erandi ,sest ta kasutab seda sõna vahetpidamata) . Saage lihtsalt aru. Vaatame mis saab !! ) Need olukorrad liigitaks ma kahte gruppi - ei taha ( täiesti vastumeelsed, ajuvabad ja vastikud asjad - ülimalt loogiline ja hirmutav näide, mis on kohustuslik igas keskpärases õudukas - Ma ei taha surra ) ja teine grupp - ei viitsi ( tingitud väsimusest, uimastavast ilmast ja tüdimusest jne , nt ma ei viitsi täna üldse õppida, ma ei viitsi enda tuba koristada ) . Viimast olukorda ( ei viitsi ) ei soovita ma muuta harjumuseks, sest tulemus on tuntav peagi - haisev eluheidik ( kui sa just pole multi-miljonäri laps , kes terve su elu on ette planeerinud lehvitades ' koidulaid ja jakobsone ' ) .

Nii siis pead või tahad ? Ma näiteks olen hakanud palju rohkem asju tahtma.

ps, selle täiesti hämmastava mõtte ' tahtmisest ' näppasin esialgsel vormil AnneStiili - peatoimetajalt - leheküljelt ning lisasin oma pläma !


Kui rääkida paari päevaga tänasest - praegu läheb hästi, kõik tundub olevat minu endi kätes ja see tunne on päris võimas kusjuures. Ma tahaks hästi teisi ka aidata, et neil ka paremini läheks ja maailm oleks kohe üks suur ilus päevalill ! ( tegu võib olla halastajaõe faasiga mu elus )
Sleep tight, don't let the bed bugs bite

No comments:

Post a Comment